Історія закладу освіти

Васильківську вечірню загальноосвітню школу ІІ-ІІІ ступенів (у минулому школу робітничої молоді) створено 1 вересня 1948 року. На базі підприємств міста виявили людей, які не мали середньої освіти і в пристосованих приміщеннях проводили заняття з робітниками, які мали бажання вчитися.

У серпні 1957 року директором школи призначають Зеленкова Г. Л. На той період навчалося понад 200 учнів у класах, які знаходилися на підприємствах міста.

З 1960 р. по 1973 р. директором школи працював Шерстюк В. В. За ці роки було налагоджено міцні й ділові зв’язки педагогічного колективу школи з виробничими колективами міста.

У серпні 1973 року на посаду директора була призначена Хоменко Г. С. Вона доклала неабияких зусиль, щоб зосередити навчання в одному приміщенні, добивалася, щоб адміністрація заводу холодильників виділила приміщення для школи, обладнала кабінети. Зрештою, школа перейшла на кабінетну систему. У розпорядженні вчителів, учнів школи робітничої молоді було все необхідне для належної організації навчального процесу: мали у своєму розпорядженні необхідні технічні засоби, прилади, навчальні кабінети. І в цьому немала заслуга керівників базового підприємства – заводу холодильників, на якому знаходилась школа./Files/photogallery/732/Изображение0001.JPG

З серпня 1984 року на посаду директора було призначено Сліпченка П. С., який працював до жовтня 2007 року. За цей період кількість учнів почала скорочуватися, оскільки робітників без освіти на підприємствах міста щороку меншало. Зважаючи на те, що вік учнів школи для дорослих молодшав (біля 45% - до 18 років), педагоги школи велику увагу приділяли правовому і моральному вихованню учнів.

З грудня 2007 року на посаду директора призначено Захарову Аллу Миколаївну. Школа почала жити новим життям, заснованим на кращих традиціях педагогічного досвіду попередніх директорів.

Васильківська вечірня (змінна) школа сьогодні - це сучасний альтернативний загальноосвітній заклад, в якому навчається 195 учнів 9-12 класів. Для реалізації своїх освітніх завдань педагогічний колектив школи ставить нові акценти у психології освіти - ми говоримо про навчання у вечірній школі як навчання без невдач.

Виховна робота закладу спрямована на те, щоб дати учням шанс реалізувати себе як особистість. Вважаємо, що акцент у діяльності школи на позитиви змінює мотивацію учнів до навчальної, а вчителів до педагогічної діяльності, що призводить до підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Це є підставою для просування закладу на шляху «Школи без невдач» до «Школи успіху».

Кiлькiсть переглядiв: 246

Коментарi