Поняття освіченої людини в сучасному світі набуло нового сенсу. Освіченим є не той, хто багато знає, а той, хто має засоби співвідношення того, що знає і вміє, зі своїми планами, ситуацією на ринку робочих місць, суспільними змінами.
Забезпечення громадянам умов для рівного доступу до освіти, насамперед, шкільної, стало одним з головних в освітній політиці розвинених держав світу. Сучасна освіта переживає глобальні зміни від "освіти на все життя” до "освіти через все життя”.
Наша філософія реалізації освітніх завдань: навчання без невдач, при ефективному використанні котрої є усі можливості для подолання неуспішності й педагогічної занедбаності. Не всі наші учні випускники стали відомими, але школа забезпечила їм такий рівень освіченості, який дав змогу знайти своє місце в житті.
Вечірня школа є альтернативною денній школі, але не за метою освіти, а за організацією педагогічного процесу і соціально-педагогічними умовами (тут інше середовище навчання, інша емоційна атмосфера).
На сьогодні в 8 класах школи навчається 195 учнів. Навчання здійснюється за очною денною та вечірньою формами навчання.
Пріоритети нашої школи:
Безперервність освіти, яка створює потребу в постійному самовдосконаленні особистості.
Створення оптимального освітнього середовища для учнів різних вікових категорій та форм навчання.
Створення умов щодо задоволення базових потреб дитини в активності, здобутті інформації, формуванні у неї почуття соціальної і психологічної захищеності.
Створення педколективом школи комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою інтелектуальну спроможність на рівні взаємовідносин “учитель - учень”, “учень - учень”, “учитель - батьки - учень”.
Співпраця із соціальними партнерами.
Співпраця з батьками і громадою.
Зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази закладу.